Wednesday, December 16, 2009

Takde mood


Sejak dua menjak ni, aku memang kurang cikit bernafsu untuk senyum kambing..

ni suma berpunca kat model simulator aku..

sebelum ni, model aku da ok da..kecik + kiut miut macam hamster..

tapi lepas aje dapat spec stepper motor(yang besau gedabak tu), aku terpakse besar kan model simulator..banyak keje beb..

sebab2 aku kena besar kan simulator, sebab nak lawa dari segi kosmetik..biler da besar kan, terpakse la buat lain finite analysis..lagi la tambah keje yang tak berkesudahan..

tension aje, sekarang ni, saiz simulator aku da besar..macam saiz anak tapir..

tension dowh, dan disebabkan tension + frustrated + fatigue telah mengakibatkan aku takde mood nak buat keje..bile aku takde mood nak buat keje, aku akan senang 'keluar asap dari telinga dan idong' serta berkerut dahi..

2 comments:

Intan A. Shah said...

sme r xde mood... cemane nak kuarkan asap dr tlinge n idong? ajar sket ley x? nk wat jgk..

esofagus said...

haha..boley, asalkan apabila cecair dlm badan dipanaskan melebihi suhu takat didih, pasti wap2 air akan klr dr idong n telinga..kalo asap klr, mksdnyer ade kebakaran