Sunday, December 13, 2009

Semalam PC Fair


yes..semalam pc fair..

aku pi pc fair kat persada johor lepas aje makan mcD merangkap aje lepas tengok 'Pedang Setiawan'..

aku dalam kepala otak aku..aku da set..

benda no1 aku nak beli = webcam
benda no2 yang aku maybe or not beli = externall HDD

so, aku ngan 2orang member aku menapak la dari CS ke persada..ala bukan jauh pon..

masuk aje persada..naek 2round eskalator..kitaorang sampai la ke level yang sepatutnyer..wahhhh..ramainyer umat manusia dan kambing2 santa claus(aku terlepas cakap kambing..bengong betol..)

masuk aje, ade la ramai giler2 budak2 broadbeng..broadband celcom paling ramai, then maxis and p1 wimax..

boley bayangkan tak, dorang boley berdiri kat kiri and kanan aku, macam nak sambut vip..but instead of dorang tepuk tangan biler vip arrived atau hulur tangan untuk salam, ni dorang boley hulur tangan brochure2 dorang..aku malas nak ambik sebab da berlambak brochure tu kat bilik aku..

and instead dari tanya aku da makan ke belum, dorang tanye "bang da pakai broadband..bang2, free 2months"..oh please, bagi ruang untuk aku bernafas..cuba la korang tanya aku da makan ke tak, for sure aku akan stop and cakap "eh, belum makan lagi"..and korang bawak aku pi kfc kat bawah tu, belanje pepsi ke kopi radixx ke, baru la bukak topik pasal broadband..

kalo korang buat camtu, kena pulak awek bergetah, mesti duit aku da terbang daaa...



planning pergi 3orang, aku aje nak beli barang..siap cucuk kat atm lagi duit rm200(tak campur duit sedia ada dalam wallet)..

balik aje dari pc fair, ni la barang2 yang kitaorang beli
member aku #1 = laptop cooler, mouse baru kot, cover keyboard laptop..ala yang silikone tu..
member aku #2 = cover laptop...
aku = tak beli hape2 pon..sebab aku tengok harga webcam lebih kurang aje macam kat taman u..naseb baek aku ikut advice member aku(member yang ade kat penang)


time semalam, rekod la dalam idup aku..berapa kali aku asyik nak berlanggar orang dari CS ke persada johor hingga la ke angsana,tampoi..selalu orang langgar aku, dorang yang melambung, tapi ni aku pulak yang melambung..ingat bumper car ke woiii..

No comments: