Wednesday, December 9, 2009

F**k ke Fart?


facebook aku buat hal lagi..tak taw la nak cakap camne..

dulu, a.k.a sebelum raya haji, facebook aku jadi macam zaman tok kadok..tak taw la nak story macam mane..aku pon x save picture time tu..tapi serius la macam bangang(bangang tu perkataan tak mencarut yeaa..)

start semalam, facebook aku jadi sengal..tak boley nak komen, tak boley nak chat..tak boley nak main mafia wars..perlu ke aku mencarut??..tak2, aku perlu bersabar2..so, aku pasang headset, aku pasang lagu All American Reject - Gives U Hell..goyang2 kepala..(naseb baek aku tak pasang lagu Inul - Goyang Inul)

Tension..stress..terkurung dalam dunia universiti aku ni..at least kalo fb ok, boley la aku kaco awek2 kat luar sane..tak de terperap aje depan pc sambil buat modelling..ape2 pon, aku cube gak tak nak mencarut..

lepas ni, aku tak nak da cakap f**k atau lebih tepat the F WORD sebab aku tak mau mengimbangi pahala solat aku dengan dosa2 time aku mencarut..aku rase aku nak ganti the f word dengan perkataan fart..orait x..bunyi lebih kurang, tapi maksud lain2..


Sori kalo aku asyek FART

No comments: