Tuesday, December 15, 2009

Final Chapter

Final Chapter in my undergraduate life..

yeezaaaaa...

ho yeahhh...

sem ni, aku ambik 5subjek bersamaan 14kredit sahaja..ala final sem, buat ape nak ambik banyak2..projek pon tengah tunggang langgang lagi ni..

ari isnin, 14december..1st day untuk masuk kuliah..dari sume 5subjek, 1 tu aku punyer projek..so, ade 4 subjek aje la yang academic cikit..

pagi kelas,kul9...
lecturer yang aku dapat serius banyak bercakap, maybe sebab die banyak berjalan kot..best gak masuk kelas die..story itu la, story ini la..then tiba2 masuk pasal bab gaji, die cakap la gaji sekarang mana la nak cukup..bla3..then tiba2 die tanya sapa dok Penang..aku pon angkat la tangan macam tak nak angkat..then die melalut2 pulak kata makan kat penang mahal(ye ke, aku rase jB sama aje mahal, kL lagi la kengggg..), sewa umah kat penang mahal(a'ah..kL pon mahal jugak), tu la ni la..anyway, ok la..

pagi kelas kul10..
walaweiii..lecturer sem lepas ajor..soalan test dengan exam die, perghh...serius susah tahap gaban..ala, kalo korang tak ingat, die la lecturer yang ajo subjek yang kelas pagi jumaat tu..yang aku selalu ter-miss yang mula2 nyer secara sengaja, dan akhir2 nya secara tak sengaja..
*sila rujuk post bertarikh FRIDAY, SEPTEMBER 11, 2009
bertajuk Maafkan saya, Dr


satu kelas kena ugut, suh buat homework, assignment watever..sebab sebelum ni sekor2 pemalas nak buat..

tengahari kelas kul12..
aku macam biasa, selepas makan nasi lemak, mesti aku mengantukk..sebab ape ek..haha..lala..muka lecturer yang ajo sunjek ni memang aku familiar, tapi aku tak taw nama die..siap time die masuk kelas, aku cakap dalam hati.."eh lecturer ni silap masuk kelas ke??"..then, lepas die mention name die, baru la aku "oOo0oOo0oOo0oO itu lonjong"..hehe..die ex student skol teknik aku..giler la..bapak kepada super duper senior aku...aku terpikir2 nak kenal kan diri ke tak, tapi aku pendamkan perasaan tu dalam perut aku yang mengerang2 mahu ke jamban..sekali lagi aku angkat tangan biler die tanye sape budak penang..eh, tiba2 faymes la negeri aku..

petang kelas kul3..
lecturer fear factor..aku pon kelam kabut nak masuk kelas..then, biler nampak aje lecturer tu tengah sound dua orang budak kat depan kelas,terus aku jalan slow motion macam ala2 gaya keanu reeves elak peluru dalam matrix..

masuk aje kelas, aku tak paham dengan perangai lecturer ni..fine, die maybe tak puas hati dengan superior die, tapi apesal pulak budak kelas aku nak kena tulis surat mintak tukar lecturer..die ni nak ajar ke tak ni..

then die melalut pulak cakap die tak suka budak dok diam dalam kelas, tapi biler member aku jawab soalan, tiba2 kena marah pulak..tiba2 die ungkit tok nenek moyang..panas betol telinga aku..

then, masuk ke isu buku..jap die kata buku A untuk budak 2kredit..then dia kata buku B untuk 3kredit..then die cakap same aje buku...then die cakap kamu patut pakai buku A..then die cakap tapi buku A ni banyak merapu2 dengan statement dan gambarajah..ape daa..naik pening aku..

(kalo post ni berjaya pening kan kepala anda, memang anda seorang yang normal)

2 comments:

stooges6-iic said...

aku pulak yang penin bace entry ko nih..hehe..

esofagus said...

haha..aku terjemaahkan perasaan aku yg pening kepada post yg pening ni..nmpknyer post aku berjaya menyampaikan perasaan aku..hehe