Saturday, December 19, 2009

Status Aku


Macam biase, orang bile da lame bangat tak jumpa aku, mesti tanya "eh, sapa awek hang/ko sekarang?"..

Dan macam biase la, jawapan aku "aku single mingle beb, apesal, ade nak rekemen sape2 ke?"

Maybe sebab muka aku yang gatal ni, membuatkan orang ragu2 dengan kejujuran mulut aku..takkan aku nak buat muka serius macam time aku tengah memerut baru korang nak caye kat aku..

Antara benda yang best2 time single2 ni:

#1 : aku tak payah hantar report harian..ingat aku ni pak guard ke?

#2 : aku tak perlu selalu sentiasa kemas..well, aku kadang2 selekeh..pernah gak pergi kelas aku tak mandi, nak buat camne, da bangun lambat..

#3 : poket aku ternyata lebih tebal sebab kalo makan mcD, aku hanya belanja aku seorang sahaja

#4 : aku bebas untuk sembang dengan semua orang..dulu, time aku ade awek, aku risau gak nak sembang ngan mak cik cleaner, ye la mana taw kot2 ade orang hantar laporan kat si dia tentang mesyuarat agung PIBG antara aku dengan mak cik tu..

#5 : aku bebas nak senyum kat sesape atau kat mana2 makhluk kat muka bumi ni..

#6 : aku tak perlu pikir nak beli present ape2 untuk valentine day..

#7 : aku bebas untuk flirt dengan sesape sahaja..

#8 : aku tak perlu berkepit 24/7 dengan buah hati aku tu..

#9 : aku tak payah pikir2 masalah atau problem besau orang lain..

#10 : takde la aku nak angau, nak pikir nanti kawen, aku nak pakai baju pengantin kaler ape..

#11 : aku tak suka dibentuk2 identiti oleh couple aku..like it or not, just accept aku seadanya..kalo kot pasal perangai huduh aku, takpe la jugak u tegur..

#12 : takde orang berani nak kacau aku tengok bola sepak..yezaa, tu paling penting..

2 comments:

zaza. said...

Lol.But I berani je nak kacau u tgk bola. My hobby. Kacau orang tgh senang :D

esofagus said...

ye ke..haha