Monday, December 7, 2009

Old Skol


gambar hiasan..aku tak penah pakai songkok pi sekolah dengan keadaan rela hati

Dua minggu lepas, member aku time skol teknik aku dulu upload gambar kelas2 aku dulu..

giler old skol gambar tu..

macam tak caye macam tu rupa aku dulu..

bak kata aku kat member aku, masih teringat zaman aku lap 'cendol' kat lengan baju..haha..zaman budak hingusan..


yup..zaman budak hingusan..

zaman yang tak de tanggungjawab..

zaman yang tak perlu pikir pasal duit, tawu aje tak de duit, mintak kat parent..

zaman wabak angau bercinta..bagi aku la..

zaman mandi kul 5.30pagi..giler sejuk..

zaman kena marah dengan cikgu(orang lain la, aku budak baik time tu)

zaman sikat rambut kemas2..aku tak boley lupe..especially time OTW ke kelas Lukisan Kejuruteraan..da la yang ajar cikgu displin..

zaman aku curi balik tie aku yang dirampas oleh cikgu displin..sori cikgu..

banyak lagi kenangan sekolah..aku da lupa..



F.Y.I, muka aku da lain giler sekarang..maybe sebab aku da transform dari kanak2 ribena kepada seorang mahasiswa kot..

No comments: