Thursday, December 10, 2009

Drift or PC Fair??

Dilema beb...

Dilema..


Option1 :

Tengok Drift kat Serdang..minggu depan
aku beli dua tiket grandstand takde bumbung(rm50/tiket) + tiket pi and balek kL + duit beli sourvenir..

outcome, kulit aku jadi tanned macam orang Miami, lepak dengan member lama aku, bunyi bising ekzos kete drift, maybe boley ambik gambar dengan gadis litar..

estimate cost = RM100+RM60+bla3..=RM200++


Option2 :

Pc fair..minggu ni
aku bakal beli headset around maybe paling mahal pon rm80 + maybe aku akan ter-rembat sekali external HDD(yang lame punyer hilang..sape curi wooii) + kemungkinan bakal terselisih dengan awek2 yang panggil aku SIR

outcome, kulit aku maintain putih, aku boleh buat video conference, and aku still dapat menjamah nasi minyak dengan tenang macam badak air kat kenduri kak sharq..

estimate cost = bergantung kepada berapa banyak barang aku rembat..