Saturday, December 12, 2009

Hajat tak kesampaian

Minggu lepas..awal december..

besday member aku..lebih tepat member baek aku..

aku sebenar-benarnyer, aku memang da lame berbulu dengan member2 aku pasal bab besday sejak aku 1st year lagi..

pada malam 4june 2007, sharp dalam kul 1am..aku telah dihujani peluru telur dan tepung..

cite aku kena prank malam tu macam ni..

kul 10 lebih
faz : eh, esofagus..pinjam moto boley..
aku : (tengah khusyuk main PES6 kat pc aku) ko nak pergi mane?
faz : macam biase la..(sambil senyum kelat)
aku : pergi KP ke??ermm..ambik la kunci..hati2 bawak motor
faz : thanks esofagus

kul 12.50
faz :(dengan muke tercunggap gelabah) eh, esofagus..sori la..
aku : apesal pulak ni??(aku still tak abes2 main PES6)
faz : tadi aku bawak moto..kat corner depan tu aku over-shot(terbabas)..
aku : (aku buat muke serius, sambil aku dapat rase die tipo aku ni)..tipoo la..tak caye aku
faz : betul la..tu motor ade kat bawak..tak boley start..sori la..nanti aku bayar ganti..
aku : (still tak caye)
da 3 minit berlalu sambil die tengah convince kan aku yang motor aku excident teruk..aku still tak caye sampai la die cakap
faz : tu rumate ko tengah belek2 motor kat bawah..
aku : (rumate aku??ish..ni macam betol2 aje excident)

aku ngan faz terus la turun..nak pi ke tempat excident tu boley lalu dua pintu..aku nak lalu ikut pintu depan, tapi faz cakap ikut pintu belakang..kunun2 lagi cepat..padahal same aje(apesal la aku tak dapat detect die nak prank aku time tu)..then, nampak la rumate aku dari jauh.."wei, ni motor bla3..(aku da tak ingat die cakap ape)"..

aku pun gi la laluan pintu belakang tu..aku lalu aje, ade bunyi zupppsss(bunyi macam orang baling something kat aku)..aku pon pusing belakang..tibe2..terus putih kekuningan pandangan aku..shitt...aku tak taw la aku kena berape banyak telur dengan tepung malam tu..ape dorang ingat nak buat kek ke hape..cilaka betol..

lepas aje tu, aku diinterview oleh mamat berambut ketak..di-interview nyer perasaan aku.."HAMPEH" tu aje yang aku cakap..

aku naik atas gi floor aku kat tingkat lima dengan naik lift..(abes lift melekar bau telur 1minggu sebab aku)..then aku pi shower terus sambil syampoo rambut..balek aje bilik, ade pulak fotogrpaher ambik gambar aku..



Berbalik kepada cerita minggu lepas, member aku merangkap si fotographer tu punyer besday..dua hari sebelum besday die, aku da bagitaw kat rumate aku ngan rumate fotogrpher tu.."wei, lagi dua hari besday die, nak buat ape2 tak?"..dorang cakap "tak taw la"..

sehari sebelum besday die, aku pikir..takpe la,besok pagi baru cari telur..kang beli awal2, die detect pulak..

hari besday die..aku bukak dulu Solidwork sebab nak buat modeling..try bukak 'hole wizard'..tapi tak boley..shit..aku cek2 rupe2nyer ade missing link..aku cek kat pc fotographer tu ok pulak..aku dalam hati cakap " macam mane ni..aku nak baling telur malam karang, tapi aku kena pinjam pc die"..

last2 setelah aku pikir masak2, aku kensel aje la plan nk baling telur kat die..damn..daaa lame giler aku tunggu moment ni, dari 4 jun 2007 sampai 6 dec 2009, tapi tak tercapai jugak niat aku..mau gila meroyan nak tunggu next opportunity..

1 comment:

Anonymous said...

wah2 aku la jd watak penting dalam prank kene kan ko. fazrul....