Saturday, December 12, 2009

Pedang Setiawan 2


Storm Warrior..

last time aku tengok, time aku darjah lima ke darjah enam..aku tak sure..

yang aku ingat, member aku memang diehard fan pedang setiawan, and biler komik tu di-transform ke movie, die la antara orang paling banyak meng-khatamkan movie tu..

tiap2 hari pi sekolah, mesti keja melukis aje member aku tu..

arini, 12dec aku ngan dua orang member aku pi tengok Storm warrior kat city square..screening kul 11am..giler awal..

cite..best..

effect..best..(ala2 cite 300 cikit)

hero..erkkk..tua la..kantoi cikit kat scene last2 biler si wind sedih..

screen..what the hell..tibe2 cite stuck time cloud nak fight ngan sifu die,nameless..potong stim betol..

ending..aku tak boley nak concentrate sebab ade orang lepas bomb beracun..

tiket rm11 untuk storm warrior..berbaloi..

yang aku tak boley belah , muke sifu wind ngan cloud iaitu nameless..muka iras2 ngan akhil hayy..wahhh...giler betol..ahahaha



akhil hayy kat kiri sekali..



akhil hayy lagi

No comments: