Saturday, December 19, 2009

Aktiviti ketika tidor

Dalam pelbagai jenis manusia, mesti masing2 ade pe'el sendiri time tidor..


Ade yang suka berdengkur(member aku ni, time tengok cite remp-it, die boley berdengkur kat sebelah)..


Ade yang suka tidor macam burung unta..


Ade yang sleep-walker..


Ade yang insomnia(problem tak boley tidor)..


Ade yang tidor macam nak mampus ke tidor macam da mampus..kui3..


dan aku, benda paling pelik sekali kot, aku sayang sangat kat dinding bilik aku..sem lepas, time tengah sedap2 tido, aku boleh pergi tumbuk dinding dengan tangan kiri aku..haha..gilo ko hapo..terus aku terjaga, sakit tangan punyer pasal...


and tadi petang, time lepas abes kenduri, dengan perut kenyang aku tido, then aku terjaga sebab aku gi tanduk dinding kat bilik aku..abes benjol kepala aku..ceit..abes da tak simetri muka aku



*naseb kena dahi,kalo kena idong, mesti da macam paruh burung kakaktua da idong aku..

3 comments:

stooges6-iic said...

Weyh, ape ke pelik noo ko nih tido??! Tumbuk dinding...then hantuk pale kat dinding!!! Gilo ko gapo mu nih...huhu... :-)

mAxx said...

kehkeh. pasni kasi esofagus lu terkuar plak ye

esofagus said...

to stooges : haha..nk buat camne, tu salah satu cara aku nak chenel out anger aku

to maxx : ko x nk join ke??hehe