Saturday, February 27, 2010

S.E.N.G.A.L



S-E-N-G-A-L


sengal??


kenapa ramai sangat orang cakap aku SENGAL..


ada orang cakap, aku SENGAL sebab aku suke buat lawak..sebenar-benarnya, aku tak tere pon buat lawak..kadang2 orang gelak sebab orang bersimpati kepada lawak aku yang tak menjadi..tapi bab gelak, memang aku no1..tak tercabar dari zaman aku matrik..


ada orang cakap aku SENGAL sebab aku suka merapu..aku rasa aku tersangat2 kuat merapu berkadar langsung dengan tahap pengajian aku..dulu sekolah rendah aku pendiam aje, siap pakai seluar atas pusat..sekarang ni, tak payah cakap la..DASAT!


penyakit SENGAL aku akan datang bila aku bersembang atau berchatting dengan orang jenis satu kepala atau dalam bahasa aku(kadang2 ayat yang keluar dari mulut aku ni pelik2 cikit), ~'boley main hantuk kepala'~..bila aku jumpa dengan manusia begini, secara spontan aku akan keluar ayat ntoh hape2 dari mulut aku yang akan membuatkan orang react "sengal la ko ni"..


lecturer aku cakap sengal tu SENang gaGAL..ehem2, excuse me..saya penah fail satu subjek aje wahai encik lecturer tu pon angkara si professor yang ajar saya tu tak abes2 dok lukis gambar petisejuk kat whiteboard..so time test, saya lukis la petisejuk besar2...


aku risau sangat..so aku pergi la buat medical check-up..doktor pesan " penyakit ni tak berjangkit la sengal!"


*awek hindustan ni name die Krithika Sengal
aku rasa bapak die nak bagi nama critical sengal..tapi si penulis surat beranak tu silap tulis..

No comments: