Wednesday, February 17, 2010

3R

Respect..Relax and Respond!!!
rancangan ini dibawa oleh kotex..bahulu(kuih)...ape kejadah blog aku nak promo kotex..

Rooney, Ronaldinho dan Ronaldo

walaupon aku menyampah bebenor kat man U, aku terpaksa la mengaku yang ROONEY memang bagi impact kat San Siro dan man u patut menang based on cara dorang finish bola depan pintu goal..kalo tak sebab ROONEY, memang takde beza antara man u dengan hull city..pada 1st half, man u kelihatan seperti bermain 10orang(sepuluh not seratus yea) angkara ROONEY malas mengejar bola..mungkin die simpan tenaga untuk 2nd half..2 goals
rating 9.0





RONALDINHO merangkap hantu gigi kegemaran ramai satu ketika dahulu, da kembali kepada 90% ke tahap die seperti dahulu(ketika dia, deco, xavi, messi dan eto'o bermaharajalela di Nou Camp)..1 goal n 1 assist..
rating 8.0





Patut la dalam tv3 cakap RONALDO nak kembali ke man u..mungkin disebabkan Ronaldo telah mendapat dejavu yang Real Madrid akan tercirit di Stade De Gerland..Free kick pon kena benteng..
rating not available(korang taruk sendiri..kang aku letak negative, mau menyampah supporter Ronaldo kat aku)

No comments: