Thursday, February 25, 2010

Belum Ready

Cuti arini..aku pi lepak dengan sorang member aku..

Dia tanya aku.."nanti lepas study, hang nak keja terus ka?"

Aku pon balas dengan muka confius.."entah la, aku rasa macam aku tak ready lagi nak keje"



Yup..lagi dua bulan lebih aje aku nak abis study..tapi entah, perasaan ready ke tak nak keje tu belum ada dalam diri aku..

Bukannya tak confident ke hape, tapi entah la..susah nak explain dalam words..

Dulu time praktikal pon, kat satu konsultant M&E (yang semua staf dan bos yang baik hati kecuali sorang engineer yang perasan bagus tu), telah membuatkan aku rasa macam kekurangan something..

Kalo nak keja pon belum ready, nak kawen lagi la belum ready..

Aku tengok movie kat tv aritu..and aku rasa keje tu paling sesuai dengan aku..



..CAll me BOND, Abon..

No comments: