Saturday, February 6, 2010

Guys who cry : Sweet or Soft?

this title is taken from The SUN, UK..


*scolari cakap kat ronaldo : sapa suruh ko menangis..meh cini aku bagi pelempang


menangis..senjata utama pompuan..kalo pompuan menangis depan aku, secara automatiknya aku akan meng-offer bahu aku sebagai port die nak menangis..ohhh, membahagiakan..


tapi kalo lelaki menangis??konfem aku lari jauh2..hahaha..tak da laa....

bagi aku la kan, nothing wrong with crying..normal la, orang laki tu baru belajar potong bawang, memang la berair mata dia..


aku pon penah bergenang air mata, tapi tak la sampai bercucuran air mata..tak malu pon nak mengaku..last sekali time aku menangis, aku menangis sebab family problem..memang punah hidop aku kalo benda tu terjadi(alhamdulillah da ok seperti sedia kala), silap2 aku boley postpone study..

tapi for guys, jangan la menangis kat public melainkan ko terharu atau tengah dapat award..kalo nak menangis, gi menangis sorang2 time tengah mandi shower..nanti kalo orang tanya kenapa mata merah, kata la "syampoo masuk mata..TAK PEDIH KAN MATA..."

No comments: