Tuesday, February 2, 2010

Cerita Lift


Kadang2..memang aku ada buat benda bangang..kalo tak buat benda bangang, aku buat statement bangang..

Tadi aku dari 7th floor, aku nak turun bawah ke bilik aku..aku masuk lift, terus aku tekan button 1st floor..

then, lift stop kat 6th floor..ada sorang foreigner masuk..lepas dia masuk tu, baru aku sedar aku silap destination..aku tekan pulak 2nd floor..

then, tak sampai beberapa saat, aku menjerit "arrrgghhh" sebab aku baru sedar yang bilik aku kat 3rd floor..aku terus tekan 3rd floor..

peh tu, foreigner tu tanya aku..

foreigner : Why?are u miscalculate?? (ape kejadahnya aku nak kira mengira ni)
aku : (sambil senyum kat dia) I forgot my room..

then, aku dengan dia terus gelak..wahahahaha..SENGAL BETOL

2 comments:

: FA : said...

hahaha..
ko da tua la beb...
:P

esofagus said...

haha..nak kata aku nyanyuk la tu..