Sunday, February 14, 2010

Cakap Tak Serupa Itu Bikin

Cakap tak serupa itu bikin..ini ibarat ludah ke langit 'pecuppppp' kene mulut sendiri balik


*best reporter dalam sejarah hidup aku..tak biased..

aku musykil la dengan pendirian tv3..

dalam berita utama pukul 8malam semalam, ade segmen pasal valentine day..tv3 pon interview la sorang ustaz ni tanya pasal valentine day(yang aku rasa, kalo korang tanya aku pon, aku akan bagi statement yang lebih kurang walaupun aku bukan lulusan agama)..

then, on the spot aku cakap kat bapak aku..
"kat slot berita tv3, tv3 cakap la tak elok sambut valentine day ni bla..bla..bla..
tapi boley lak buat iklan movie spesel sempena valentine day ni.."




aku paham, movie2 tu boley generate income kat tv3..tapi cam memalukan aje la kan, one moment u promo benda tu, next moment u bangkang benda alah tu..what the heck??pikir2 kang aje la..


*antara movie yang di-promo..aku tengok dari awal sampai abis..

p/s : ade orang tanye aku.."berani ek ko terus terang pasal tv tu"
aku balas balek.."aku tak rasa aku salah, sebab aku nak tegur aje.."

No comments: