Saturday, February 13, 2010

3jam di kL


*gambar KHALYSH NAJLAA..dicilok dari FB akak aku..

ho yeahhh...cuti raya cina..

aku terpaksa singgah kat kL sat sebab tiket balek Penang dari JB(yang harga around rm60lebih ke rm70) da abis..tinggal tiket bas tambahan(ke geng bas sekolah??) yang da la tak selesa bila travel jauh2, tiket pulak mahal tahap menyembelih darah kambing black metal..mbek..mbek...GILER APE??

senang cite jB-kL aku naek bas transnasional..kL-Penang aku naek myVI akak aku..(time die drive, memang jadi public transportation la..sebab aku berdengkur chantek punyer sebelah die)

sampai aje kat umah akak sulong aku kat ampang, aku nampak anak buah..aku nak peluk die, die lari dari aku..maybe sebab ketiak aku berbau kot..(takpe, sampai ati khalysh buat pak su camni..sob..sob..)..next time pak su calit rexona dulu sebelum buat2 gaya nak peluk..

then, biler aku naik aje atas sebab nak pi mandi, dengar la suara die dari tingkat bawah..

"Naa PaaCuuu"(nak pak su)..banyak kali la dengar suara dia..siap naik tangga semata2 nak 'melawat' aku..hehe..tak abis2 perkataan "PaaCuu" keluar dari mulut die..

comey siot..

tapi aku still tak sempat nak bergusti dengan die, sebab time turun bawah, aku terus makan malam..lepas makan, terus budak kecik tu tergolek..frust menonggeng aku nak peluk2 die..


*gambar KHALYSH NAJLAA..dicilok dari FB akak aku..

~~GONG XI FA CHAI TO ALL MALAYSIAN~~

No comments: