Tuesday, March 2, 2010

Oh! Bulan



Apa motif entri ini? Ini menunjukkan yang OHBULAN! telah menjadi salah satu tempat untuk pelajar yang belajar bersungguh-sungguh demi masa hadapan melepaskan tekanan & mengikuti perkembangan semasa hiburan tanah air untuk di’jadikan bahan bual santai.

1. Universiti Putra Malaysia (UPM)
2. Universiti Sains Malaysia (USM)
3. Universiti Teknologi Mara (UiTM)
4. Universiti Islam Antarabangsa (UIA)
5. Universiti Utara Malaysia (UUM)
6. Universiti Malaysia Terengganu (UMT @ KUSTEM)
7. Universiti Malaysia Perlis (UNIMAP @ KUKUM)
8. Universiti Perguruan Sultan Idris (UPSI)
9. Universiti Multimedia Melaka (MMU)
10. Kolej Universiti Islam Malaysia (KUIM)


Tahniah buat UPM kerana mengunguli ranking no1..apakah perasaan encik naib canselor upm atas kejayaan universiti anda mendapat no1..

bagaimana pulak ranking universiti reader2 sekalian??

ada dalam list tak??universiti aku takde..sedih nyer aku..hahaaaa...

*sekarang ni aku tengah survey nak further study kat upm, usm dan universiti aku, UTM..UPM ngan USM ada dalam list..sungguh membanggakan!

2 comments:

Anonymous said...

Bro,
Further oversea la,
Bukan nak kata Universiti Malaysia xbagus, cuma ko bleh cari pengalaman baru. Huhu....

esofagus said...

to anon : a'ah..aku tengah mencari opportunity..kalo ade peluang, nak aje aku fly pi oversea..

thankssssss