Friday, March 5, 2010

Prank Birthday



Selalunyer, tiap2 kali besday(birthday), macam2 prank kita akan buat kepada besday boy/gurl..

Member aku..besday die minggu lepas..right before the week besday die, kitaorang cuti raye cine..Member aku ni jenis kesah tak kesah sangat dengan barang2 die, motor kriss die tu da la tayar pancit, handle pon tak lock..so jangan harap la nak taruk fork lock atau lock kat spoket..

Balek aje dari cuti break raya cina, terus die terkejut..motor die hilang..gelabah beb..kalo selipar jamban hilang pon da sumpah seranah, ni kan motor hilang..

Aku tanya "eh ko buat report polis tak?"
Die balas "repot polis belum buat lagi, repot ngan pak guard da buat dah"

dua hari selepas tu, ada sorang member die nampak motor kriss biru tu..kat area kolej aku tapi blok lain..aku pon pi la ushar motor die..motor die mmg kat tempat open..terbuka..memang tak logik orang nak curi..then aku cakap kat member aku tu, "eh topo, aku rase ade orang nak prank ko sempena besday ko"

*sori la kalo bosan cikit post ni..aku letih nak melalut sebab baru lepas main futsal..



p/s: kalo nak prank member, ni aku da bagi idea curi motor..tapi jangan sampai polis datang ketuk pintu la..

No comments: