Thursday, March 18, 2010

Quote minggu lepas

Quote minggu lepas dan minggu ini..


no1..before presentation M.S..dari member aku(lelaki) kepada aku(lelaki)
"member aku cakap, pompuan la kan..dia cakap lelaki yang berkasut CROC nampak sangat comel"

aku dalam hati "yerr..ko tu laki..tak payah le sampaikan pesanan..tiba2 aku rase geli geleman"



no2..semasa presentation M.S..dari seorang budak group lain kepada aku(dua orang present, aku dok melenggang lengaang kangkung)..
"kenape bukan ko yang present?"(bangga siot..nampak sangat aku present dengan penuh perasaan sebelum2 ni)

aku balas "ko nak ke aku present dalam keadaan hidong tersumbat+suara sengau ni"



no3..di pasar malam selepas tengok Alice in The Wonderland dan v3 samseng jalanan..dari aku kepada member aku..
"gila la..haram tak best tengok v3=storyline hancus..alice in the wonderland best!"



no4..berkaitan perubahan waktu diari AF..dari aku kepada dua orang sidekick aku..
"ni astro cakap waktu diari AF diawalkan sebab menurut kajian, pada pukul7.30 malam, adalah waktu keluarga berkumpul bersama-sama dan menikmati makan malam.."

"ape kejadah..family berkumpul kul7.30malam sebab nak solat berjemaah ramai2..nanti jangan terkejut kalo si bini cakap kat suami..BANG,BACA DOA PENDEK2 YEA..DIARI AF LAGI 5MINIT NAK ABES"




no5..ketika kekalahan chelsea..aku cakap kat member2 aku dengan nada pasrah..
"nak buat camne..no1, inter milan main kasar..no2, taktikal silap..no3,ancelotti takde trumpcard"

No comments: