Sunday, January 3, 2010

Trimas JPA

Trimas wahai sponsor aku yang hensem, JPA sebab boley buat surprise...


surprise no1 : sebab lambat giler bank-in duit..

surprise no2 : bank-in duit time 1jan2010..time public holiday(except kat certain nogori)

surprise no3 : duit dalam akaun cimb sebelum di-bak-in duit tinggal rm134 aje..giler boros..surprise ke??ntoh, tiap2 kali aku cucuk atm, aku terkejut..hahaha(gelak jahat)

surprise no4 : ngam2 aje timing yea..well.well.well..minggu depan aku pi singapore..


benda2 terawal yang aku da abes kan duit

benda no1 : aku berjaya membeli buku yang da lama aku cari.."MALAY DILEMMA"

benda no2 : aku makan kfc..perlu ke cakap??

benda no3 : marathon 2 movie sekaligus..
~bodyguards and assassin ngan sherlock holmes~


Arigato JPA..ke-hensem-an mu terserlah..

No comments: