Thursday, January 21, 2010

Senyum versus Sengih


ade beza ke antara SENYUM dengan SENGIH??

entah la..member aku (cik soya) cakap..


aku berkata : aku slalu senyum kt ko, tp ko tak respon pon..·

soya berkata pulak : ko senyum kat ak ke esofagus...mgkin sbb ko asik tesengih,.so xprasan bila ko sedekah senyum,..hehe,..

aku bertanya : ish3..sengih dgn senyum bukan ke same? ·

soya menjawab : sengih mksudnya ko tuju kat sume org,..senyum kat sorg..,definisi ak la,..haha,..

aku baru paham : ooo..maksudnyer, arini, baru satu kali aje la aku senyum..hahaha...

soya berkata : ha,,.tu la dia,..awek mna la yg btuah dpt sedekah ko arini,..hehe,..


aku dari kicik, memang suka senyum atau dalam konteks definasi cik soya tu, SENGIH..parent aku ajar, kalo jumpe orang, even yang tak familiar, senyum aje..

tu dulu la, sekarang ni, kalo dengan laki, aku akan angkat kening atau macam angguk cikit..tak pon, aku angkat tangan..

tapi kalo dengan pompuan, aku akan maintain senyum..biase la, test market....

No comments: