Friday, January 22, 2010

Bukan Ku Tak Sudi


sori saleem..gua cilok tajuk lagu iklim


tadi, member baik aku zaman matrik..die buzz aku kat ym..die mintak aku carikan number sorang budak sivil kat u aku..budak fakulti lain pulak tu..haram aku tak kenal..

selalunyer atau secara normalnyer, biler orang mintak tolong, kita akan cakap "haha, nanti aku try tengok dulu watever.."..tapi jawapan aku..


AKU: arrgghhh..
AKU: sorii la..
AKU: aku tak mau tolong ..
AKU: sbb aku tak boley tolong..

MEMBER: nape?

AKU: aku tak mau janji kt ko yg aku bakal cari number tu..

MEMBER: ala

AKU: tapi yg pasti nyer, aku akan terlupe cari number tu..
AKU: sebab aku tgh sebok..

MEMBER: plz

AKU: mgu depan test bersepah2..
AKU: interbiu lg..

MEMBER: emm
MEMBER: takpela
MEMBER: sori kcu
MEMBER: huhu

AKU: sori2..
AKU: aku memang tak mau janji "yang aku akan tlg cari kan"

MEMBER: takpe2

AKU: ko paham2 je la..
AKU: aku jujur..

MEMBER: aku phm

AKU: bukan nak tolong ambik ati orang..

MEMBER: aku phm
MEMBER: ko bnyk bnde nak buat



Aku tak taw la ,tapi aku dapat rase yang member aku tu bengang la cikit kat aku..tapi nak buat camne, kalo aku buat 'janji manismu' macam lagu aishah tu, sah2 by next week bile die tanye aku berkaitan number fon si budak zul tu, mesti aku akan cakap

"ehh, member pompuan aku tu tak kenal la mamat zul tu" padahal aku tak cari pon number die..

sori la kawan, kalo ko nak marah aku, ko marah la..tapi aku memang tak nak beri harapan palsu kat ko yang aku akan rajin mencari number fon budak zul itu..aku jujur beb..memang aku busy macam nak rak minggu depan..


p/s : at least aku rase better aku cakap camtu dari macam sesetengah orang yang janji nak tolong la ape la mak nenek, tapi haram tak tolong..

No comments: