Saturday, January 16, 2010

Bercerita Panjang Lebar



Berceritaaaaa Panjanggggggg Lebaggggghhhhhhh
(bercerita panjang lebagh)
~ lebagh=lebar ~


Aku memang ada satu masalah dari dulu..aku tersangat-sangat suka bercerita panjang lebar..bak kata orang penang, 'suka dok melalut'...


Kadang, point aku senang aje..example, aku terpijak taik kucing..tapi aku akan cite panjang lebarr...aku cite la aku pakai smart day aritu, siap dengan kemeja, sluar slack ngan kasut kulit..aku jalan dengan penuh bergaya..aku masuk aje dewan kuliah..aku duduk atas kerusi..aku bukak buku..lepas beberape minit, orang depan aku sebuk la dok pusing kiri kanan nak cari mana la taik kucing tu..aku pon sebuk la follow die iaitu toleh kiri and kanan sambil buat gaya2 prince charming dalam filem shrek..bla..bla..bla..1jam berlalu..balik kelas, aku dok pelik awat la bau tu dok ikut aku..last2, aku bukak kasut, cek betol2 kat area tumit kasut itam aku tu, baru la aku perasaan ade taik kat situ..dammit..


padahal, aku boley aje cakap, aku pelik awat la ada bau taik kucing kat badan aku..rupa2nya ada taik kucing kat kasut aku yang aku sedar time aku bukak kasut..


so maapkan aku kalo aku sembang melalut dengan korang wahai rakan2..




p/s: start bile perfume ade tarikh expired lalu bertukar bau menjadi bau taik kucing..ke perfume aku memang bau macam taik kucing..

2 comments:

Izzy said...

sume bende ade expiry datenye. esp barang2 penggunaan harian spt ubat gigi, sabun termasuk perfume. i thought org sains cam anda ni lebih pakar pasal bende2 camni

esofagus said...

really..tak taw pulak..anyway thanx..

cuma ade satu aje error, saya bukan orang sains..saya orang mechanical engineering..