Tuesday, January 5, 2010

Pengakuan Terpaksa

Scene : kelas heat transfer..
Lecturer : garang..muka serius..tapi kalo buat lawak, tahap pecah perut..
Student : more than 40students..


position aku, aku kena duk depan..ntoh tak penah aku dok paling depan, sekali kena dok depan, terus tak mengantuk..



lecturer aku berbaju kemeja pink..

lecturer : "saya suka kaler pink"."kamu suka kaler pink?"
budak1 : "tak"
lecturer : "nape?.malu nak mengaku suka pink?"
budak1 : "saya suka kaler hitam"(sempena baju kemeja budak1 yang kaler itam)


aku da rase mcam aku nak kena sebab aku pakai kemeja putih ade petak2 pink n purple cikit..

lecturer pandang budak2 a.k.a budak sebelah aku..budak2 pakai baju kaler hijau..

sampai aje depan aku, lecturer stop..hati kecik aku berkata"arr..sudah..macam nak kena aje ni"


lecturer : "kamu..kamu suka kaler pink?"(terus satu kelas tergelak)
aku : "err..saya suka sume kaler"(aku bagi jawapan paling selamat)
lecturer : "sekarang saya tanye kaler pink, bukannyer sume kaler"
aku : "err..saya suka pink"


bengong..statement paling bengong selepas statement aku kat pulau besar aritu..aku terpakse buat pengakuan tu..aku suka biase2 aje kaler pink..



**susahkan nak tengok laki sejati(i mean lelaki 'old skol' mentality) suka pakai kaler pink..just orang metrosexual and geng2 sutun aje pakai..

No comments: