Wednesday, October 14, 2009

Padan muka!

Semalam..aku ade test subjek engineering economic..
test start kul 8 malam...
venue : bilik yang sejuk suam2 kuku..
umat manusia : ade la dalam satu kos aku campur 7-8budak kos laen atau senior aku..

"waktu menjawab adalah 1jam..sila letakkan ape2 note and buku kat tepi.".lebih kurang macam tu la ayat lecturer aku..

sume ade 3 soalan..soalan boley tahan gak susah..

seat kita orang ade 3seat bercantum..so, seat tengah dikosongkan sebab xmau budak dok sebelah..time aku tengah khusyuk2 jawab tu,(aku dok kat tengah2 sekali)..tibe2 lecturer pergi kat dua orang budak cine ni..

lecturer aku muke serius beb time tu..serius aku x tipoo..die sound budak cine tu..aku dengar sayup2 aje la..then, lecturer bawak keluar pen die yg paling besor sekali, then terus mark depan paper depan budak2 cine 2ekor tu..

aku mula2 ingatkan lecturer tu nak bagi markah terus kat budak2 tu..rupe2 memang betul bagi markah..lecturer aku tulis "M-E-N-I-R-U"..xtaw pulak aku ade gred "M-E-N-I-R-U"..slalunyer gred A+,A,A-.....D,F..

SEbelum ni budak2 cine 6-7ekor dalam kos aku ni memang kuat buat benda2 tu, tapi semalam baru 1st time dorang dapat gred 6huruf tu..



PADAM MUKA...

No comments: