Saturday, October 17, 2009

Betul ke muka aku macam artis?



standard la dalam idup, mesti ade orang cakap muke aku macam artis..

banyak la artis yang telah disamakan dengan aku.. bukan salah aku okey..dorang tiru style aku...

dulu time aku kaler rambut, orang cakap muke aku macam ade budak af tu..af berape ntoh, aku x ingat la..aku rase same sebab kaler rambut kot yang 'berkarat' time tu..

tapi yang aku ingat la, orang paling banyak kata rupa aku macam rupa hero drama Natasha dulu..ala yang sekarang ni jadi bisnesman da...

yang paling aku ingat, time aku makan malam time first year dulu, time tu depan meja aku ade table kosong..time tu, tv besau tu tengah tayang cite natasha..aku pon tengok la sambil tengah makan nasi goreng..then, ade dua orang minah tu datang dok kat table depan aku..

then, betul time kamera tengah fokus muke mamat ezany ni, dorang pandang belakang sambil senyum kat aku...

time aku dok lepak kat umah member aku dulu kat Bukit Gedung, lepas aje aku belah, mesti mak member aku kata muke aku macam hero drama Natasha...

time aku pi um, saje2 aje masuk..member matrik aku yang da lame x jumpe aku, terus kata muke aku macam mamat ezany ni..dulu time matrik x kata ape2 pulak..

2 comments:

my name is Ain said...

perg..ezany tu..

adik, nak sign.. hahaha

esofagus said...

boley2..nak sain kat mane??