Wednesday, October 21, 2009

Lupa zip seluar


Penah x korang especially kaum2 yang sejantina ngan aku time keluar mane2..lupe nak zip seluar..

Selalu biler member cite kat kita, pasal sape2 x zip seluar..for sure kita tergelak nyer..

Tapi biler kena kat batang idung sendiri, baru la malu..

benda yang same jadi kat aku ari ahad lepas..aku selalu pi makan kat satu kedai ni..aku memang penuh confident ambik lauk tanpa rasa segan silu..

abis aje makan, tapi aku nak pi basuh tangan kat sinki..aku lalu kat satu table ni..sume orang kat table tu buat muka surprised biler tengok aku..aku pon kontrol la macho.

sampai kat sinki, lepas aje basuh tangan, aku akan tengok dulu kuku aku, mana la taw, kot2 ade benda2 halus tersekat kat celah2 kuku..time aku dok perhati dengan penuh teliti kuku aku, di sebalik celah2 jari2 aku tu, baru aku sedar aku terlupe zip seluar..

tiba2 datang perasaan malu yang sememangnye da lame x kunjung tiba..aku pon tarik la zip slow2 sambil ushar line..naseb baek tak da orang perasaan time aku tarik zip seluar..kang dorang ingat aku ni sex maniac pulak..

aku pun cepat2 blah dari kedai tu..malu giler beb..

aku pelik apesal superman rase penuh gagah perkasa biler pakai spender kat luar..

maybe lepas ni korang boley panggil aku..SUPARMAN..

~aku da bayar makan lepas ambik lauk and naseb aku pakai protection~haha

p/s : jangan gelak kat orang laen, sebab nanti jadi pulak kat kita..

3 comments:

relexjer said...

sowy esofagus aku terpaksa gelak.. wah..hahah..
kejadian cam ni selalu timpa aku time sek rendah dulu.. besar2 ni jarang belaku.. ada pun zip separug jalan jer.. haha nak cepat laa katakan sampai tak sedar.

esofagus said...

haha..no hal la..

! Arjunakirana ! said...

Terbaik laaa... tp klu aku laaa aku akan pegi dekat ko aku slow2 bisik ngan ko... der... burung dah lemas ke?... gagagag pettakkk... mesti merah muka pas tuuu