Friday, July 9, 2010

Twilight


*post ini ditulis sebelum aku pi tengok eclipse..so kalo korang expect aku tulis review..jangan harap laaa....

Perghhh...gua rasa kolot giler beb..orang lain ternanti2 ECLIPSE keluar semalam, gua baru terhegeh2 cari dvd TWILIGHT-1 & NEW MOON ari rabu lepas..

Baru datang iltizam untuk melayan cerita ni..

Terhegeh2 nak tengok apa yang orang kata seronok sangat movie ni..

By the way, aku lambat tengok movie ni bukan hape, bila aku tanya orang, apa yang best sangat ngan TWILIGHT tu?? dorang a.k.a kawan2 perempuan aku cakap "hero dia KA-CHO(kacak + macho) bhai"..jadi disebabkan aku masih lurus, so what the heck(kata hati jantanku) aku nak tengok movie tu sebab hero dia hensem..

So, selama dua malam..yup...rabu malam kamis aku tengok TWILIGHT..kamis malam jumaat aku tengok NEW MOON..dan malam ni, jumaat malam sabtu, gua harap2 ada tiket available lagi untuk ECLIPSE...

* yes hero die memang hensem..heroin pon cun..cerita jiwang level macam ni aku boley layan..

No comments: