Wednesday, July 28, 2010

Kelas master aku

Sekarang ni hidup aku sebagai budak master full time + engineer sangat2 la busy..

Kalo tak de keje, gua study..kalo tak study, gua cari penyakit..

Sampai ada orang komen muka gua tension la sangat..nak buat camna..pressure tu tersangat2 tinggi..

Berkaitan kelas master aku, kelas aku around 40-50++ budak..separuh dari kelas adalah foreign student..lagi separuh adalah malaysian..

Dari sume malaysian tu, ramai yang dari universiti luar..yang dulu buat degree tempat lain..budak U aku yang direct sambung tak ramai la..banyak keja dulu sebab nak bagi kewangan stabil..

Boley kata, hampir separuh malaysian yang dalam kelas aku sume berumor..jenis yang dah biasa bekerja di industry..

Foreigner plak suma dalam late 20's atau early 30's..hampir semua ada indstry experience..

Tentang kelas master plak, lecturer ajar...perghhh bapak laju giler..berdesup2 maklumat masuk dalam otak aku tanpa sempat dikunyah sehadam-hadamnya...

No comments: