Wednesday, July 21, 2010

Seksi ke Seksa?

gambar ni aku cilok dari wall fb kawan aku..tu bukan gambar yang dia snap..aku tak tawu dia segan nak mengaku ke apa..tapi yang pasti ayat pertama yang keluar dari mulut aku "Perghhh..berMUSCLE tu.."




dan ayat terakhir aku "dah macam model tayar MICHELIN"




salahkah mulut puaka aku untuk mengkritik penampilan awek itu atau salah awek tu kerana berpakai jarang sehingga menampakkan lebihan2 lemak yang tidak terbakar???

4 comments:

LuVidA^^ said...

mcm kt umah org kwen je tu.. gile seksa

moon fairy said...

seksa nk mmpos...pmpuan 2 x reti pki inner ke?sah2 la bju 2 mmg kne pki inner.wt mlu kaum hawa je..

esofagus said...

luvida : haha..berpinar2 mata..

esofagus said...

moon : yup2..patut kene pakai inner la kan..ini tak, tunjuk badan dia plak