Thursday, April 15, 2010

Survey FB

Hasil survey facebook

Have you ever had a crush on Esofagus?
Yes 3orang No 1orang
analysis aku : yang pastinya yang mengatakan 'no' itu adalah seorang lelaki tulen dan bukannyer bapok..


Do you think Esofagus is hot?
Yes 3orang No 1orang
analysis aku : 3 per 4 dari orang yang di-interbiu mengatakan aku hot..75% !!!


Would you hook up with Esofagus?
Yes 1orang No 1orang
analysis aku : seorang lelaki dan seorang wanita disyaki menjawab soalan ini


Do you think Esofagus is a virgin
Yes 1orang No 3orang
analysis aku : kalo aku duk kat manhattan, mesti da tak virgin..cadangan ditutup


Have you ever had a dream about Esofagus?
Yes 2orang No 1orang
analysis aku : korang mimpi aku jadi orang gaji haji bakhil ke?


Do you think Esofagus is attractive?
Yes 2orang No 1orang
analysis aku : usul 2 per 3 diterima di parlimen..


Do you think Esofagus is a good kisser?
Yes 2orang No 1orang
analysis aku : jap, tengah lap idong ni..berdarah2..haha


Do you think Esofagus is cute?
Yes 2orang No 1orang
analysis aku : tersipu2 malu..


Do you think Esofagus is a flirt?
Yes 1orang No 1orang
analysis aku : perlu pertajamkan skill..


Do you think Esofagus is a good friend?
Yes 1orang No 1orang
analysis aku : aku tawu la perangai aku cam baboon..tapi jangan la kata camtu


Would you travel around the world with Esofagus?
Yes 1orang No 1orang
analysis aku : bulan madu la tu..hau hau..


Are you embarassed to be around Esofagus?
Yes 1orang No 1orang
analysis aku : seorang yang normal dan seorang yang kurang normal..


Do you think Esofagus has a nice smile?
No 1orang
analysis aku : sebab gigi aku jarang cikit..


Do you think Esofagus is a loyal friend?
Yes 1orang No 1orang
analysis aku : ko pergi kawan dengan baboon laa..


Do you think Esofagus has a nice chest?
Yes 1orang No 1orang
analysis aku : dada aku berbulu..fullstop


Do you think Esofagus has ever had a crush on you?
Yes 1orang No 1orang
analysis aku : sorang awek perasan mengatakan yes!!!


Do you think Esofagus has a cute facebook profile picture?
Yes 1orang No 1orang
analysis aku : cute tu sama dengan ambik gambar 45darjah ke kiri dan 60darjah dari sudut atas kening ke??


Do you think Esofagus has beautiful eyes?
Yes 1orang No 1orang
analysis aku : biased..mesti kata mata aku lawa time aku tak pakai spek kan..


Do you think Esofagus looks good in a bathing suit?
Yes 1orang No 1orang
analysis aku : harap maklum, aku tak penah meng-upload gambar aku pakai spender di FB..


Do you think Esofagus has a nice butt?
Yes 1orang No 1orang
analysis aku : erkk..ape kes puji bontot orang laki..sehat ke tak ni..


Do you think Esofagus has a nice smile?
Yes 1orang
analysis aku : senyuman ku bisa mencairkan hati gadis2 dan bakal2 mak mertua yang memandangnya..opss, aku dah ter-publish kat atas

No comments: