Friday, April 23, 2010

Ikut suka lidah

Korang perasan tak, time aku dok menaip blog ni..aku selalu guna bahasa rojak(walaopon mak aku cekgu BM)..kadang2 dalam satu ayat tu, bercampur2 english and malay..kadang2 satu baris dalam english dan next statement in malay..


Bukan apa..aku sebenar-benarnya perlukan satu medium untuk aku menulis dalam english tanpa menggunakan Microsoft Words!..yang mana kalo aku taip dalam mic words, for sure benda tu da detect kat mana errors ayat2 aku tu..


so, better aku cuba taip slow2 dalam blog ni..walaopon writing aku agak moderate dan speaking aku bergantung kepada knowledge aku dalam isu yang diutarakan..kalo knowledge aku banyak, tiga jam bercakap pon tak abes..tapi kalo haram knowledge takde, so memang tiga minit cakap pon dah boley stop..


mungkin jugak sebab tu la kot, kalo presentation kat depan, aku akan kena present bahagian discussion..just simple, padat dan straight to the point..aku suke..takde kiasan2, takde ayat2 bunga mahupon pohon sebesar pemeluk..


ermm..pasal proton ek..tak dapat lagi jawapan..aritu aku borak dengan budak uniten, die cakap by 1st may paling lambat boley taw jawapan..


ni kat bawah ni update terbaru pasal proton..




sekarang status aku under consideration.


plz..tolong jangan hampakan aku..

No comments: