Monday, April 19, 2010

Call Me YB..

YB = Yang Busy..


sabtu aritu, interbiu Proton..position engineer..banyak position dorang offer..


21hb(morning) pulak interbiu dengan Selangor HR Dev Centre..position Advanced Semiconductor Packaging - Trainee RnD engineer..kalo tak silap aku, dorang provide program training selama 6bulan then on-job-training kat company for another 6months..


22hb(afternoon) pulak interbiu dengan Venture kat Industrial Tebrau..position engineer jugak..banyak plant die kat tebrau..dari A-G..


6hari ade 3 interview..ulang alik jB-shah alam..gilo ko hapo..haha


kepada member2 aku yang area kL n selangor yang aku tak dapat nak lepak2 sekali, aku mintak maap banyak2..lps interbiu proton aritu, aku terus balek jB..ade paper ari isnin tu..tu yang aku tak mau lepak sana lama2..korang jangan kecik hati pulak..


ayat penyedap hati : ala, aku pergi sebab nak experience interbiu aje..


ayat dari hati : weii proton, aku nak keje ngan proton..aku tak kira..

No comments: