Saturday, April 3, 2010

Siri Menyampah 3

menyampah betol aku tiap2 kali tengok tv, ade laporan pasai manusia dot dot dot dari cawangan parti dot dot membuat laporan polis tentang bla bla bla..

kenapa buat laporan polis then muka kena masuk tv?

tak boley ke buat laporan senyap2 kat balai, then blah camtu aje la..

bagi aku la kan..tindakan dorang ini kebanyakannyer berbau politik..masing2 bersifat opportunist yang mana "ohh kalo aku tak buat camni..camne aku nak cepat naik pangkat.."

tak pon, "kalo aku tak buat camtu, kang kena buang pulak.."

dan perlu ke berarak ramai2 seolah-olah mahu menarik perhatian ramai dan tiada permit diperlukan hanyalah kerana kunun2nyer mereka ini berarak secara aman..

dan apa yang dimaksudkan berarak beramai2 secara aman..and how to distinguish between perarakan tu aman ke tak??

No comments: