Saturday, April 10, 2010

Siri Menyampah 4

haha..aku kembali sebentar..setelah bosan asyik study + asyik men-draft thesis aku..ahuuuuu yehhh...


kali ni, aku taip siri menyampah sebab aku kesuntukan masa nak cerita benda2 lain yang terjadi kat idop aku..


basically, siri menyampah ni based on experiences aku..ye la, da name pon menyampah..


FYI, aku sangat menyampah kat CERTAIN fans2 man utd yang poyo..yang ok2 aku tak anti..


no1..bising tak ingat dunia..padahal baru aje gol sebijik..

no2..kaki provoke orang lain..jenis suka membakar atau kaki bakar(filem u-wie)

no3..tak admit silap team sendiri..

no4..time ref tolong tak ungkit, time ref againsts baru bising tak ingat dunia..

no5..walaupon baru kalah semalam, tapi hari ni da bangga tayang baju man utd ke sana ke mari..

no6..tak padan menang dengan penalty, da bangga nak bagi tawu satu malaysia..

no7..mengaku fans tapi knowledge ciput..ade certain tu, aku rase knowledge aku lagi dasat dari knowledge dorang..

no8..egoistic..

no9..gi semayang jumaat pakai jersi man utd..come on la, lambang sah2 setan siap pegang garpu..pleazeee...

no10..dah la time menang bising tak hingat, da kalah pon still bising..

no11..begitu tegarrrrrr untuk admit kekalahan..

cukup 11 alasan untuk 11 players atas padang..


bak aku kata kat atas, aku tak benci sume fans man utd, tapi segelintir mangkuk2 hayun yang perangai macam ungke biler man utd menang, tapi sembunyi kepala dalam tanah macam burung unta biler kalah

No comments: