Friday, November 27, 2009

Selamat Hari Raya Haji


Selamat hari raya haji again..

Pagi ni raya haji..except my big bro and his wife, yang laen sume ade kat umah aku include la si budak kecik iaitu my niece..khalysh najlaa..

Da lame aku tunggu die balek..rindu bangat dengan die..tadi subuh die sampai ngan parent die(akak sulong aku and abg ipaq aku)..my mum a.k.a mak tok si khalsyh ni nak angkat die..si khalysh reply "ta mau..ta mau" dengan suara die yang comel..

bla3..fast forward ke scene selepas semayang raya..kelakar giler, ayah aku, aku, abang ipar aku n mak aku gi semayang raya kat masjid sg batu..balek aje dari masjid, sume orang ter-lock dari luar..tak de sorang pon bawak kunci, hp and duit..ketuk la pintu macam salesman nak jual barang dekat 10minit lebih kat luar umah..last2 baru la akak aku bukak pintu..maybe terlelap kot..

masuk aje umah, si khalysh ni aktif la sangat2..then, aku bukak la channel ape ntoh, tapi ade tayang toy story..si khalysh yang awal2 nyer punyer la x mau duk dekat ngan aku, terus duk dekat aku..sambil2 tu aku bace paper kat lantai..si khalysh ni duk posisi mencangkuk..then tengah die gelak2 tengok toy story tu, sekali die lepas bomb nucleur..terkejut sume orang..naseb baek keluar bunyi aje, bau clear takde 'wangi-wangian'..

No comments: