Tuesday, November 3, 2009

Dua Tiga Hari Lepas


Dua tiga hari lepas, aku ternampak sorang minah ni..

terkejut jugak aku nampak die..ye la dulu kolej die jauh giler beb dari kolej aku..sekarang aku x taw la die dok kolej mane..

dulu aku pernah nyaris2 nak kapel dengan die, tapi kensel sebab die baru aje break dari boipren die(dorang putus bukan sebab aku ok..)

aku time tu tengah dinner ngan member2 aku, die pulak baru datang ngan member2 die..aku agak terkejut la jugak nampak die kat citu..die dok selang dua meja dari aku..

memang sah le die..cume maybe die x cam aku kot..ye la, aku ni mane la popular..lagi pon aku baru tukar spek sem ni, kalo aku pakai spek lame aku yang ade stripe oren tu, sah2 die boley cam aku kot..

dulu die cun beb, sekarang da berisi cikit..xtaw la sebab ape..

*aku x taw ape motif aku tulis benda ni..
*kalo korang kenal die, suh la die jogging petang2..supaya jadi slim balek and jadi minah hot balek..

~aku aje yang x hot~

No comments: