Wednesday, November 25, 2009

Gossip Boy


Lelaki..sering diertikan insan yang gagah..jiwa kental..sering dikaitkan dengan rancangan tv yang violence..

Tapi bila seseorang laki tu mengaku die tengok drama cintan-cintun, mesti pompuan gelak kat die..

Salah ke seseorang laki tu tengok cte Nur Kasih(tak da pon orang label cerita untuk khas untuk pompuan)..salah ke sorang laki tu tengok gossip girl(ni kali kedua pompuan tak boley terima aku layan cerita tu)..

Bagi aku, it’s only drama..aku nak feeling, ikot suka aku la..nak buat camne, da muka aku brutal tapi da aku layan cerita2 camtu, nak buat camna..da drama tu best, salah ke aku layan..aku rase lagi bagus dari aku bergossip dan mengumpat2 orang..

Tiap2 weekend, aku still tengok futbol..siap kalo korang nak sembang pasal tactical dengan aku pon, aku tak kesah..tunggu korang open table aje..

Tiap2 kali kat umah, kalo ntv7 ade tayang ufc, aku layan dengan penuh perasaan..
So, aku rase takde nyer kurang 0.1% pon kelakian aku bila aku tengok drama2 mee cintan..

Selalu time weekend bila aku tune channel bola, mesti akak aku bergaduh dengan aku sebab die nak tengok drama(sori ek, saje ambik example)..tapi bila aku tengok drama, kena bahan la pulak..adessss…

Aku rasa diri aku dan banyak lagi laki2 kat luar tu ade dua bahagian, so I think I am “dr Jekyll and Mr Hyde”..

No comments: