Sunday, November 29, 2009

Cuti Ciput part 2..


Damn it..memang terase giler cuti ni pendek sangat..

tak puas dowh..Dr??boley tak saya balek lambat cikit??..

Ada orang cakap, tak bagus cuti lama2..nanti otak jadi lembap..hahaha...aku tak kira, sebab nyer aku tengah tension aje sekarang ni..

Memang short sangat2 la cuti ni..da la plan nak hang-out dengan member2 belum tertunai lagi..cam mane ni..kang dorang cop aku muka kaki kelentong..

sori geng, yang mane aku sempat pergi, aku pergi..bukan sebab pilih bulu beb..

pagi tadi, si kecek yang pot pet pot pet iaitu my niece boley datang lepak sebelah aku time aku tengah on9..disebabkan aku pak su yang prihatin, aku log-out la facebook and bagi chance kat die tengok upin-ipin kat youtube.com..

naseb baek internet smooth aje..thanks ye jiran kerana tak secured network..boley la aku huha huha online..

and satu lagi benda, ntoh start biler ntoh, tertiba aje aku rase nak cari lagu U2..Vertigo tajuk die..tapi biler aku search kat 4shared.com, harap tak de..aku taip name u2, tak de langsung..can anyone habaq kat aku apakah yang berlaku..

~
Hello hello
I'm at a place called Vertigo
It's everything I wish I didn't know
Except you give me something I can feel, feel
~

No comments: