Thursday, February 26, 2009

Aku membaca buku


Aku ske baca buku..Ermm, salah..
Aku kdg2 membaca buku..Ermm, pon slah..
Aku susah baca buku..Ermm, pon salah jugak..

Aku sebenarnya baca buku ikut mood..aku slalu tertarik utk baca buku yang berkaitan politik..maybe sebab Dad aku orang politik, so ade darah politik cikit2 dalam idup aku kot..

First buku politik yg aku pernah beli tjuk die "the winning strategies of anwar ibrahim"..aku beli sebab buku tu ade tulis pasal strategies yg anwar pakai untuk menafikan majoriti 2/3 BN..

tadi gi library, first time sejak aku masuk u aku(july2006), aku telah meminjam buku yang pertama..tajuk "agenda melayu"..ade 1buku, tajuk 'agenda melayu' pernah kena banned kt malaysia..

ade 1 cte lawak tme proces nk pinjam buku kt library, tme aku ngan sorg mbr aku scan kad matrik utk pinjam buku, monitor mintak password(numerical)..aku ngan mbr aku da lpe, so ktorg menapak ke kaunter untuk tanye psl password..then, bro kt kaunter tu mintak kad matrik mbr aku..bro tu tny " password baru?"..mbr aku pulak bley pening2, die ingat kan password yang die slalu gne kt emel die..mbr aku terus jwb "LOSYEN" dengan kuat n jelas n muke penuh selamber badak air..aku pn terus gelak..bro kt kaunter tu terus senyum..come on la, bg le password yg macho cikit..umo da 21thn tp password macam kanak2 ribena...whahaha

No comments: