Thursday, February 19, 2009

Mencari hadiah utk anak buah tersayang

Wah, pening kepala aku..Nk kne cari hadiah for my niece umo 1thn...

Aku tanya mbr2 aku dlm Facebook aku, dorg ade bagi suggestion:

-Bear
-Doll
-Barbie
-Pakaian
-Buat video pasal die(nanti die bley tgk ble da bso)
-yang plg best, beri kasih sayang..

Aku ushar kat website toys r' us, kot2 dapat ilham..dapat mmg dapat, tapi harga mahal sgt la..x sesuwei utk bdk umo 1thn la..macam2 la

Ade member aku suh aku bagi hadiah yg educational..die bley ckp, hadiah utk anak buah lagi sng nk cari banding hadiah utk awek..erm, half of me stuju idea tu, half lg x..sebab klo bagi hadiah utk awek, kte hanya perlu satisfy 1orang aje..iaitu si dia..tapi klo bagi hadiah kat anak buah, kita kne satisfy 3org, Bapak budak, Mak budak n budak kecik..

Please2, somebody help me...

No comments: