Monday, February 9, 2009

Bola sepak Malaysia


Aku sebenarnya x de idea sgt nk tulis bnde..tp aku try gk tulis something..

Bola sepak malaysia..Tersangat2 membosankan aku tgk team malaysia atau mne2 team liga kt malaysia..passing bola ntoh ape2..

harap jersi aje lawa, player stailo abis, but mahal..klo compare ngan player vietnam, cm langit ngan bumi..walaupun futbol dorg lagi bagus..

Sebenarnya, bg firasat aku la, problem ni ade kaitan ngan semua pihak..dari orang tertinggi sampai le akar umbi..

mintak le tukar orang2 tinggi dalam FAM tu..kdg2 org nk tegur x boleh, ye la, nnt dlm mse 3 ari, da kne pecat..

coach..tlg la ajar player2 malaysia men short pass,one-two..ni x abis2 men long pass, klo accurate x pe gk..set piece plak??ntoh2 ape2..cm xpenah ambik corner kick..bola mesti melayang jauh pny n tinggi gedabak.. cuba le bljar positioning teamate..

player..tlg jgn hold ball lme2..player international mne ade hold ball lme2..n please improve ur stamina..

anybody agree wif me?? anyway, kita mmg susah nk nmpk kelemahan diri kita, tapi kelemahan org kte senang nmpk

spe mkn cili, die terasa pedas..spe mkn julap, die yg sakit perut..wakaka

tu aje, tbe2 otak aku blank..x tawu nk ckp ape..nk le aku touch-up len artikel ni

No comments: