Monday, June 14, 2010

Telinga aku



Aku rasa telinga aku ada problem cikit la..aku susah nak concentrate perkataan orang..macam aritu, kawan aku ajak pergi rumah dia kat parit sulong, batu pahat..

member : "wei bro..datang la rumah aku ahad ni??"
aku : "ada ape event apa bro?"
member : "ala ada majlis khatam adik aku"
aku : "oh okie..nanti aku datang"


sampai aje umah die hari ahad..
aku : "wei bila majlis start??"
member : "owh dah lepas dah..siap ada baca yaasin lagi pastu"
aku konfuse cikit..(nanti korang tawu sebab apa)


*sekadar gambar hiasan

then lepas 30minit lebih kat rumah dia, adik kawan aku tu datang ngan pakai baju melayu..dia salam aku..aku jadi bertambah konfuse..

then lepas member aku upload gambar majlis kat facebook, baru la aku paham..


time member aku kata "majlis khatam adik aku", aku terdengar "majlis khatan adik aku"..

tu yang aku terkejut ada majlis baca yaasin..lagi aku pelik bila aku tengok adik member aku pakai baju melayu satu set..sebab dalam hati aku "bior betol budak ni, baru lpz bersunat terus pakai seluar"..



~sengal~

No comments: