Thursday, June 17, 2010

Speaking kung king

1st of all..aku pon tak power pon English, so maafkan aje la grammar aku..post ni takde niat nak aibkan orang, just as reminder aje pon..


cerita berbulan2 lepas..

ayat sorang mamat ni di wall aku..angkara tak puas hati dengan pengadil(ref) botak lagi mangkuk hayun..

pengomen(bukan nama sebenar) : "weyy, panas hati gila aku dengan ref tu..buyers giler"

then aku selit, "bro, bukan BUYERS la..tapi BIASED =D "





cerita semalam..

selepas kekalahan Spain, post ni dipost oleh mamat yang anti penyokong Spain yang sebilangannya adalah glory-hunter..(glory-hunter = bila dah kuat and jadi champion, tetiba plak mamat/minah tu mengaku fans fanatik)

abang kacak(bukan nama sebenar) : "raining european champions......ramai yg kate spain akan menang world cup ni.team lain diorang xpandang,brazil pun ramai gak yg predict..."

Aku : "reigning la bro" ·

abang kacak : "ha,ha....yes,remaining european champions.tp team yg menang euro xsemestinye menang world cup.kite tgk la nanti."

Brader XY (bukan nama sebenar): "reigning champions lerrr..=D"

abang kacak : "sorry semue.maklum la bahasa inggeris xpandai."


p/s : kalo anda rase ragu2, better try taip dulu kat google untuk cari maksud atau bukak kamus..boley elak dari dapat malu free

No comments: