Monday, May 17, 2010

GEMUKerz


G.E.M.U.K



en Zaki merangkap kawan baik aku kat FB..zaki=organiser


pre-game


ada yang belum sampai lagi..last skali adalah la dalam 20++



aku dengan kawan2 FB aku..aku yang pakai jersi malaysia..original yer..



after-game


kame hame ha..


antena kat belakang kepala aku



korang memang best!!!




Thanks kepada GEMUKerz2 sekalian sebab invite aku tengok final FA cup kat NZ curry house..thanks a lot..

GEMUKerz tu adalah...camne ek nak cakap..macam rakyat Malaysia kan dipanggil Malaysian..lebih kurang camtu la..

G.E.M.U.K = gagasan excited man united kalah..gagasan bagi sesiapa pon di malaysia ni yang benci man U tak mengira sokong pasukan mana2 pon..kalo anti man u tapi sokong team sekolah sendiri pon boley jugak join..G.E.M.U.K ditubuhkan di facebook..

time gathering ni, geng2 supporter chelsea dicampur dengan sorang fans Liverpool dan sorang lagi fans tak tawu kelab mana..

aku rase ni second time kot dorang ajak buat gathering..last time adalah time minggu lepas, time chelsea menang dengan wigan 8-0..

time lepak kat NZ curry house tu, kitaorang dok betol2 depan skrin besar..tension je tengok game tu, berlambak2 shoot kena tiang..aku pon tak taw berapa kali aku cakar muka aku..

korang memang rock giler malam tu..

No comments: