Sunday, May 23, 2010

Air Cooler



Semalam..aku teman mak aku pergi cari kipas sebenarnyer..ala, kipas yang standing tu..tup tup sampai kat kedai letrik tu, ada benda lagi best dari kipas..iaitu AIR COOLER atau nama2 lain macam air evaporator, air refreshener dan bla bla bla..

then, setelah aku kawtim ngan mak aku, kitaorang pon decide la nak sambar model ape ntoh..ok la, sejuk yang mem-puas hati..

betol2 before angkat air cooler tu,

si salesman cina tu cakap.."ohh ini u boley taruk ais jugak taw!"(instead of water)

aku tanya.."ohh, ais dengan air mana lagi syiokk?"

si salesman tu jawab.."lebih kurang saja..u boley taruk air, air sejuk dan ais..tapi
kalo u mau angin keluar tu wangi, u boley taruk air teh bunga"


aku berbisik dalam hati " celake betol..buat lawak lak ngan aku..haha"



anyway, salesman tu friendly..

nanti ada orang cakap, salesman mesti la friendly..kalo tak friendly camne nak jual barang..

aku jawab ni, memang la friendly, tapi kalo hari tu, kalo die kerja dari kul9-5, die dapat 20customers yang cerewet dan perangai ntoh ape2 ntoh, mesti la die tension time die handle aku..ahaha..aku tak cerewet..dun wori salesman di luar sana


congrate to inter milan sebab menang champions league

No comments: