Wednesday, May 27, 2009

Da nak dekat dah


Da nak dekat dah..ape yang nak dekat..
hari keputeraan aku la..4jun..

besday aku ni spesel cikit, sebab aku kongsi besday ngan abang aku..
da la zodiak gemini, memang padan la..kui3..



hadiah2 yang aku wish aku dapat

1-Honda civic(haha..sapa mau sponsor..)X pon honda city 2009..

2-External Hard disk(sebab da ilang sebelum ni..sedih dowh)

3-Spek mata baru..nak yang kaler putih biru plak..

4-Jersi home-kit chelsea paling baru..aku nak long-sleeve(kalo ade duit lebih tu, taruk la number kat belakang)..mau yang ori ye..

ade sape2 nk alamat umah aku ke??ye la, nk post hadiah kepada aku..hehe

tetiba plak aku rase malu2 badak sebab mintak hadiah..hehe..

2 comments:

stooges6-iic said...
This comment has been removed by the author.
esofagus said...

xla..klo org nk bg aku ambik je..