Saturday, March 14, 2009

Penah dgr Mutiara Naga??


Wahaha..
Da lama aku x upload cte..ini disebabkan assgnment aku yg bertimbunan2 dan tidak lupa dgn internet yg lmbt seperti kure2..

Ari ni, sabtu 14mac, aku telah menjejakkan kaki aku ke tgv tebrau city..
cte yg aku ngan mbr aku pilih ialah Dragonball..
Cte yg watak dlm tu bercampur antara mat salleh ngan cina hong kong..

Dragonball ni dulu salah satu manga atau lebih tepat dlm bhsa mlayu, komik yg cukup popular tme aku darjah5 n darjah6(buat pengetahuan korang, aku x penah melalui darjah4)..mbr aku seludup masuk skolah rendah dulu(ye la, mne bley bawak komik g skol), n rakan2 aku berebut2 ambik turn utk pow n baca buku tu..

Aku plak start kumpul dari episod 30lbh smpai 42..mmg top komik tu tme tu, ye la, budak2 tgh beringus tme tu..sume benda dlm komik tu bley percaya..

Ok la, aku terus kn ke review filem ni..
Durasi atau duration tme = sejam stengah..
Tiket = rm11
Popcorn = rm6(large)..
~ape aku melalut ni~ ;p
pada pendapat aku, cite ni patut dipanjangkan cikit sbb mcm ringkas sgt..klo spe2 x penah bca komik die, mybe lmbt cikit nk pickup storyline die..
tp who's care..layan aje la..
cte lebih kepada action, mcm kureng cikit bab jiwang2..spe nk tgk benda jiwang2, g blah tgk cte len..
Effect bley thn..
Senang cte, bley merawat rindu dendam fan biase2 n diehard fan dragonball..

tada..sudah abis..

2 comments:

farida tarmize said...

wooo
ak pon da tengok
tp ak lagi layan kalo die ikot cm komik
tp action die bleyh tahan la
layan habes woo

esofagus said...

tu la pasal..
cm ade kureng cikit kn miss kedondong..