Tuesday, March 3, 2009

Hikayat Kulit Pisang



Cerita ni adalah satu kisah benar, tiada kaitan ngan sesiapa sje di muka bumi ni selain aku..

Ari ahad lepas, 1march..aku g pudu sebab nak naek bas g balik jB..aku malas nk lalu area yg ramai agent2 tiket so aku lalu la area yg kurang cikit org..

orang tgh ramai time tu, so, takkan la aku nk jalan pandang bawah atau pandang-pandang jeling-jeling..so , aku tegakkan kepala aku dan jalan dengan penuh keyakinan..orang ramai sgt(biasa la ari ahad kt pudu), aku pun mencelah..

suddenly, aku hileng keseimbangan dan pertimbangan..aku cam nk terjatuh..eh eh..naseb baek aku sempat cover, klo tak da jadi nangka bucuk la aku..aku pandang blek tme aku sliding n hampir2 nk jatuh tadi..rupe2 nyer ade daun pisang..eh ni, btol2 mcm dalam kartun mickey mouse ni..siap ade kulit pisang nk bagi orang len jatuh..

aku menyumpah keramat dalam ati..naseb baek aku tak jatuh kepala dulu, klo x berjahit lagi le kpla aku ni.. n yg aku lagi geram, da kureng tahap kehenseman aku pada petang ahad itu di pudu..

p/s : aku rse mcm ade org taruk kamera, ye la cm dalam cte yg slalu perkena orang kt mediaa prima jumaat mlm tu..

No comments: